intrebari frecvente
Majoritatea produselor de decoratiuni interioare pe care le comanzi pot fi împachetate pentru cadou. Poţi alege această opţiune în pagina produsului pe care iti doresti sa il achizitionezi.
Fotografiile sunt făcute la cea mai bună calitate, pentru a reflecta toate detaliile fiecărui produs. Este posibil să găseşti diferenţe la produsele în cazul cărora formatul materiilor prime şi procesul de fabricare afectează rezultatele finale, de exemplu, la produsele confecţionate manual.
Nu, poti comanda si fara inregistrare, dar un cont in magazinul online te va ajuta sa-ti urmaresti comenzile mai usor si sa-ti pastrezi produsele in cos pana lansezi o comanda noua.
Da, ne poţi contacta prin intermediul formularului de contact sau poţi suna la numărul de telefon din pagina de contact.
Poţi adresa întrebări despre produse, comenzi, plăţi, returnări şi alte chestiuni.
Da, cu condiţia ca procesul de ambalare şi expediere să nu fi început încă. Poţi solicita anularea, utilizând formularul de contact sau sunând la numarul de telefon din pagina de contact.
Articolul deteriorat va fi înlocuit în cel mai scurt timp cu putinţă.
Pentru a solicita o înlocuire, te rugăm să utilizezi formularul nostru de contact sau să suni la numărul de telefon din pagina de contact.
După ce ai ales un articol, culoarea acestuia (dacă este cazul), mărimea şi cantitatea, trebuie să apeși pe butonul „Adaugă în coş” pentru a include articolul în comanda ta.
1. Accesează coşul de cumpărături, cu un click pe butonul „Cosul meu” din colţul din dreapta sus al paginii. În coşul de cumpărături, poţi şterge articole din comanda ta sau poţi schimba cantităţile acestora. Dă click pe butonul „Pasul urmator” pentru a continua.
2. Completează datele tale personale, adresa de facturare şi adresa de livrare. Trebuie sa citesti si să accepţi Termenii si conditiile magazinului nostru. Apasă pe butonul „Plasare comanda”.
3. Vei primi un e-mail cu confirmarea comenzii tale.